Sunday 15 May 2011

Mood cuti sem 1

    Pejam celik pejam celik upenya dah masuk bln 5....haha...rasa seronok sgt kerana aku berada dalam mood cuti dowh...hehe.cuti sem aku juz 6 minggu...so bwu seminggu aku berada di kampung....tinggal 5 minggu untuk aku menghabiskan cuti sem ini di kampung..so mesti habisknnya dengan perkara yg gila2...haha..juz joke..Banyak sgt aktiviti yg aku nk wat tp masih dalam perancangan lagi.....huhu..harap2 berjalan la...nie aku nk cita sket aktiviti aku yg belom terlaksana,..hehehe..firstly dalam cuti nie aku nk amik lesen,then aku nk pie jalan ngan cousin aku.Al-maklum dier sajer cousin pompuan aku yg ader...ap pown aku mmg nk sgt spent masa dgn cousin aku nie....then aku nk pie tour to kedah...nk makan angin walaupun sekadar membantu kakak senior menyiapkan apa yang patut tok persandingan kkk dier pada 29 hrbln 5...ap pown sbnrnyer aku nie sajer jer dtng nk nyebokandiri......haha..                                                                                                                        
   Ner tahu 2,3,4,5,6, tahun lg aku plak kan..haha..terlebih sudah...and lastly sebelom aku berangkat balik ke perantauan...haha merantau la sgt kan..my mom ajk aku balik kg kat kelantan...tp tak sure la nk pie sana ker tak...law ikotkan hati ku ini...rasa cam tak nk jer pie...tp aku tak smpai hati plak nk hampakan mak aku.....tp inshaallah kalo tuhan izikan...:)..hah tue jer la pown perancangan aku...jadi ke tak nnti aku cita kat lain page k...

No comments:

Post a Comment