Monday, 11 July 2011

Ukhwah Fisabilillah Inshaallah

    Assalamualaikum...alhamdulillah kerana hari ini aku diberikan kekuatan untuk menulis entry baru...emmm sepanjang perjalanan ku di sem 1..,2..,3 ini terlalu byk kenangan pahit n manis yang aku lalui sepanjang sem ini...terlalu byk sehingga tidak mampu ku ungkapkan dgn kata2...entry ini ku tujukn khas buwat kawn2 yg amat aku cintai n sayangi..ia tanpa korang semua siapalah diri ini..ketahui la sahabat2 ku sepanjang berada bersama kalian terlalu byk kenangan pahit n manis yang aku telan bersama-sama kowank semua...tp itulah cabaran yg harus ku terima..

    Ap pown untuk entry ini aku nk citer sket pngalaman manis aku bersama kowunk...kenangan pahit kita bersama biarlah ia terkubur di dalm laut kerana aku tidak ingin mengutipnya untuk bermusuhan dengan kalian semua...hanya cinta n kasih yang mendalam sahaja yang aku ingin coretkan disini...mungkin diluaranku kadang-kala ader sikap2 ku yg tidak disenangi oleh sesetengah pihak...aku bermohon ribuan ampun dan maaf sgt2...

   Aku syunk kowunk semua smpai aku takut sgt2 kalo kehilangan kowunk semua...ia kadang-kala aku terpaksa mkn hati dgn kata2 kowunk2 semua..tp biar lah hal itu aku telan sorg2....ap pown yg berlaku sepanjang persahabatan kita tidak mungkin dapat aku lupakan..wlaupun sikap aku sedikit kasar..tp di sudut hati ini hanya allah jer yg tahu bertapa aku sgt2 menghargai persahabatan ini..aku bkn nk kwn ngan kowunk setakat kat dunia ini tp aku nk kwn kowunk sampai ke syurga firdausi...maybe kowt aku tak layak nak kwn kowunk semua tp aku ttp nk kwn kowunk semua biarlah org kata pipi aku tersorong2 or tak tahu malu..tp aku ttp nk kwn ngan kowunk semua..

    Aku ingat segala jasa2 baik kowunk..maybe kowt aku tak dapat balas tp aku berdoa semoga allah berada dismping kalian whatever yg kowunk lakukan...always...inshaallah......maafkan diri ini kwn2...andai sepanjang persahabatan kita terlalu byk kekhilafan yg aku lakukn...tanpa kalian tak mungkin aku berada di tahap ini....
aku berharap agar jalinan ukhwah kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat...aku bersyukur sgt kerana mengenali kalian.sgt2 bersyukur.....Hablu minallah Hablu minnannas....hanya bait2 ini sebagai pengganti diri...

    Tulus ikhlasmu luhur budimu tiada pengganti,Senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami,Memori indah kita bersama terus bersemadi.,Kau sahabatku kau teman sejati...........
  
    Perjuangan kita masih jauh beribu batu.,Selagi roh masih di jasad hidup diteruskan.,Sedih rasa hati ini mengenangkan kalian.,Bagai semalam ku bersama kalian.......
                                                                      our heart
                                                               shumellll semuanyer....hehe
                                                   fida n k.iera is my beloved friend...
                                                           with my friend in first sem
                                               with my beloved friend or sis..forever n ever
                                                        with syafinah abd rahman..
                                               always help me sma ader suka n duka...

                                                                rakan2 time sem 2....
                                       my heart ponder around with all of you, you all are my best friend !..
                                            love kowunk semua..thankz coz always cook 4 me..hehe
                                       with Anis fadliyana...i can remember u....n u are my bestfriend forever n ever
                                                     azira luv u....hehehe
                                   i will not forget u all forever n ever..u all the best moment that i need to remember until         the end of my time..tahnkz a lot..k.za..,k.mel..anis,azie n semua laaaaa                                            

2 comments:

  1. bile mase ko amek pic aku pakai baju ijau 2???? x pasan plak

    ReplyDelete
  2. haha...gambo curi kowt....ner leh tau biler....^_^

    ReplyDelete