Wednesday 16 November 2011

wordless


                                                             
                                                 
          Assalamualaikum.....dengan nama Allah yg maha penyayang n maha pemurah...diberikan kesempatan oleh Allah  untuk aku menaip blog yg ku sygi ini....hari ini keputusn my brother akn keluar tok upsr..hope die akan berjaya..inshaallah....hari ini aku dah rasa semakin teng...n aku berharap ketenangan ini akan sampai bila2...inshaallah..Hope Allah mengampunkan segala dosa2 ku sama ada yg  nampak atau perkara yg tidak aku ketahui...Terima kasih Ya Allah atas nikmat kehidupan,kesihatan dan juga dugaan demi dugaan yg kau berikan...hope pas nie aku lebih tabah n kuat semangat untuk menghadapi segala dugaan yg allah berikan...aku meredhai segalanya ya allah...Aku berharap mulut ku tidak mengeluarkan kata2 yg boleh menyebabkn aku terhumban ke neraka mu ya allah..teruskanlah aku dengan istiqomah kepada mu ya allah...aku mohon kau tunjukkn aku ke jalan yang lurus yg kau redhai Ya Allah..lapangkan lah dadaku dengan segala tomahan yg aku terima Ya Allah...Semoga aku sentiasa berada dijalan mu semoga aku menjadi hamba yg selalu bersyukur atas nikmat yg kau berikan ya allah...ingat kn aku dengan kata2 ini Ya Allah.
inamaal usri yusra ..sesungguhnya bersama kesukaran itu ada kemudahan........=)bersangka baik pada allah inshaallah allah no what to do.....AMIN.......

No comments:

Post a Comment